Tuesday, November 15, 2011

1:25 AM - No comments

LIHAT KEMUJARABAN AIR KAKI AYAH PIN VS AIRMATA NIK AZIZ


Ish ish ish Nik Aziz wei guano ni ,Ooo berat sungguh lagu ni Nik Aziz, Orang-orang yang tidak seperti orang inikah yang nak kepada Islam, Islam apa? Kalau perangai macam ni yang sokong Parti Islam lalu dapat pahala, Tak tahulah macam mana nak cakap, Secara ilmiah dan mengikut kaedah yang betul dapatkah kita bayangkan perangai puak yang menyokong Toyol hijau ini benar-benar cintakan perjuangan Islam.

Kalau klipvideo ni ditunjukkan kepada Ayah Pin, rasanya Ayah Pin pun naik pening lalu berkata "Saya tak ajar umat saya macam ni, Walau saya ni sesat saya tak nak mengaku umat kalau umat saya buat perangai macam ni, Kalau macam ni Nik Aziz tu sesat lagi daripada saya, saya bagi minum air kaki jer kalau ada pengikut saya jenis ni, air mata Nik Aziz tak mujarab,panggil budak-budak Nik Aziz tu mari minum air kaki saya". Begitulah rasanya jawapan spontan dari Ayah Pin.

Bagaimana pula dengan Nik Aziz, rasa nak pergi temuramah jer dengan Nik Aziz ni, Nak tanya apakah perasaannya memiliki pengikut yang sedemikian rupa, Berani ke Nik Aziz tak nak mengaku umatnya, Jangan buat hal, nak dekat pilihanraya dah ni, rasanya Nik Aziz akan cakap, apa ada hal dengan budak-budak ni, jangan kata budak-budak ni, dengan syaitan pun kita boleh berkawan. So rasa tak perlu nak buang masa  pergi temuramah dengan Nik Aziz ni. Cuma fikirlah sendiri jika anda adalah penyokong parti Pas, atau anda juga berperangai seperti ini. Jangan cemarkan Islam, Apapun anda mampu mengubahnya.


petikan dari blog : http://gelombangkick.blogspot.com/2011/11/lihat-kemujaraban-air-kaki-ayah-pin-vs.html

0 comments: